Een mooie website met informatie ,Fotografie, en Natuur in Groningen en Kostverloren-west*!


Wijkwebsite Schilderswijk Groningen
voor Kostverloren en de Schildersbuurt

Is door de redacteur Joop Dollekamp flink aangevuld click snel op het logo, Maar 

Pas naar het lezen van de andere items!!!

die u niet mag missen.!!!!!<<<

Groningen, Kostverloren -West.
De website :
https://pauluspotter050.wordpress.com/ = voor de TWITTER twitter logo400x400 @Pauluspotter050 (flat en Kostverloren/ Schilderswijk en de stad Groningen)


twitter logo400x400
Klik op het logotje om naar de website van De Schilderwijk-Kostverloren te gaan http://www.schilderswijkgroningen.nl/

Twitteraccount SchilderswijkGrunn of @SchilderswijkGr 

De webmaster van de wijkraad Schilderswijk is in februari 2012 enthousiast begonnen met een twitteraccount genaamd SchilderswijkGrunn of @SchilderswijkGr

Dit twitteraccount heeft thans 160 volgers en volgt zelf 110 twitteraars

Beheerder Joop Dollekamp

Meedoen met de geweldige middag in begin April de 11e geef je snel op via :

Opgave via tel: 06- 33.16.37.08.
of
Mail: yvon@hetculinairehuis.nl

Copyright © 1997-2015/ E.A. Bakema/ ecfotograaf/ Groningen e.o

2 gedachtes over “Een mooie website met informatie ,Fotografie, en Natuur in Groningen en Kostverloren-west*!

  1. Wijkkrant

    Goedemorgen Bert,

    Dank voor je mail. Leuk dat je onze site zo promoot.

    Je hebt mij geprobeerd te bellen, maar ik was er niet. Dus nu maar even per mail. Ik stuur dit als antwoord en CC naar die emailadressen van jou die ik in mijn Contactenlijst heb staan.

    Jij wilt wel “Wijkfotograaf” worden, heb ik begrepen van mijn vriendin. Leuk! Prachtig!

    Ik zal je proberen aan te geven waar ik foto’s van nodig heb voor elke uitgave van de wijkkrant, maar je mag me ook zelf gewoon leuke foto’s opsturen. Hetzij via de mail, hetzij via wetransfer.com Wel graag altijd naar dit mailadres wijkkrant@schilderswijkgroningen.nl

    Ik krijg regelmatig wel tekst, maar daar geen bijpassend plaatje bij. En als ik al een plaatje krijg is het in een veel te lage resolutie. Voor de Wijkkrant moet het minimaal 1 MB zijn, anders is het bij het drukken van de wijkkrant, heel vaag.

    De eerstvolgende komt uit op 1 april en de stukken moeten ingeleverd worden voor 10 maart.

    Wil je me al wat leuke plaatjes sturen om te zien wat je over de Schildersbuurt/Kostverloren al hebt ?

    Oja, tot slot: welk mailadres gebruik jij het meest?

    met vriendelijke groet, Joop Dollekamp,

    Eindredacteur Wijkkrant Schilderswijk

Geef een reactie

